03 Lip

Malinowa gryczanka *bez glutenu *bez laktozy

Jako alternatywę standardowej owsianki na śniadanie polecam przygotować gryczankę na mleku kokosowym! Łatwa, szybka w przygotowaniu i wyjątkowo smaczna!

Skład:

►Banan 1 mała sztuka (140 g)
►Daktyle suszone 3 małe sztuki (15 g)
►Kasza gryczana, niepalona1/2 woreczka (50 g)
►Maliny1 szklanka (120 g)
►Migdały w płatkach1 łyżka (10 g)
►Domowe mleko kokosowe 1/2 szklanki (110 g)
►Sok z cytryny1 łyżeczka (5 g)
 

Sposób przygotowania:

Wieczorem (lub kilka godzin wcześniej) zalej kaszę i daktyle 1 szklanką wody dodając sok z cytryny. Po kilku godzinach (lub rano) odlej wodę. Do kaszy dodaj mleko kokosowe, migdały, 1/2 szklanki malin i banana. Wszystko dokładnie wymieszaj. Gotową gryczankę przelaej do miseczki. Na wierzchu, dla ozdoby ułóż pozostałe maliny.

 

 

 

Twój komentarz




Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe