Archiwum wpisów – Październik 2018

Dyniowe kopytka *bez glutenu *bez laktozy

Przepis na kopytka dyniowe to stosunkowo szybkie danie, do przygotowanie nawet w 15 minut (jeśli mamy w lodówce przygotowane puree z dyni). Można zjeść je na słodko z ulubonymi owocami np. na podwieczorek lub jako obiad w obecności np.suszonych pomidorów i cukini.

Jagielnik kokosowy - wegański sernik *bez glutenu *bez laktozy *wegański

Lubisz słodkości, a nie masz pomysłu i czasu co możesz przygotować? Myślisz, że zrobienie ciasta bez mąki, mleka i jajek jest nie możliwe? Na szczęście rzeczywistość nie wygląda tak strasznie i przygotowanie takiego sernika nie jest wcale takie trudne. Wypróbuj jagielnik, który swoim przepisem przypomina bezglutenowe bounty kokosowo-jaglane.

Syrop korzeniowo-dyniowy (idealny do pumpkin spice latte) *bez glutenu *bez laktozy *wege

Kiedy sezon dyniowy trwa w pełni nie może zabraknąć w waszych domach syropu dyniowo-korzeniowego, który można wykorzystać na wiele sposobów. Sprawdzi się jako dodatek do kawy, ale również ulepszy smak porannej owsianki. 

Budyń kokosowo-waniliowy *bez glutenu *bez laktozy *wege

Z kaszy jaglanej można przygotować potrawy zarówno na słono jaki i na słodko. Polecam zawsze mieć ugotowaną porcję kaszy w lodówce, ponieważ nawet kiedy mamy tylko kilka minut na przygotowanie śniadania możemy ją podgrzać i zrobi np. ten krem kokosowo waniliowy. 

Odchudzony jabłecznik z cynamonem *bez glutenu *bez laktozy *niskokaloryczny

Ciasto idealne na podwieczorek, do kawy, ale również jako drugie śniadanie dla dziecka do szkoły. Nie zawiera cukru oraz glutenu dzięki czemu będzie idealne dla alergików oraz osób, które dbają o swoją sylwetkę. Cynamon idealnie rozgrzewa jesienną porą.

Back

Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe